Sep 18, 2010

yesterday note


event : jalan2 raye
time : 11.30 am ~ 6 pm
place : around sg udg, kg delek n sg sireh
peserta : fairuz teha fera ecah ummi syami fatin hani


start pkul 10, ptutnye la.. tp dek hujan rahmat yg dikurniakn Illahi kami menangguhkan hgga ke pkul 11.30. lepas driver motoku tibe, haha (fera jgn mrh aku gurau jer ni oke) trus gerak ke rumah ecah n raye2 there. pastu ke rumah syaz sbb tu yg plg dekat kt ctu. lepas borak2 skjp then gerak pula ke teratak saya. after solat zohor sume kt rumah saya trus gerak ke rumah teha. pergh..nasi ayam mmg lazat ! thx to mak teha yg penat2 masak utk ktorg yg mmg lapar nih. hehe. tmbh2 ade cocktail pula. rase mcm mkn kt restoran pun ada. 5 stars la ! lepas mengembungkan perut, kami teruskn perjalanan ke rumah izzati kat sg sireh. da jnji ngan dy nk dtg pun sbnrnye. tp tak tau la rumah dy mane satu. nasib baik ada pemude brhati mulia yg brgelar adik hanis mmberi tunjuk arah kpd ktorg yg da mcm sesat nih. hihi. lepas tu pegi rumah iffah pula. kecian ecah. (ecah, tade nawaitu pun wat ko cmni ye. ktorg gurau2 jer.) kmudian gerak rumah syami. selesai solat asar, terus ke rumah ummi sbb da petang sgt da pun. maka pengembaraan kami pun tamat di rumah ummi.








( byk lg gmbr yg disnap tp xyh tunjuk sume la kn keriangan yg kami alami.)





*saya byk sgt gelak hari ini. mereka trlalu suka mmbuat saya ketawa. tapi takpe, lepas ny takkan tau bile lagi saya akan ketawa gembira brsame mereka :)

No comments:

Post a Comment