Oct 22, 2010

(inhale ) ..

5 hari suda tamat.. tapi bukan kebebasan yang berpanjangan. kemerdekaan masih tergugat oleh PAT. untuk SMA, TAHNIAH buat insan bernama fairuz afifah mohd din ini kerana mampu bertahan dengan soalan2 bahasa arab tersebut (^_^)


BAZ 1

Senang? Alhamdulillah. Tak pernah imagine akan bace satu muzakirat abes dari kulit-ke-kulit. Kan bagus kalau buku teks sejarah pun boleh dibace begitu. ngee~


BAZ 2

Spot ? don’t ever trust it !! herot merot muke time jawab. Hish, susah amat! Amat susah! Insyak masuk solat kan? Mane dia? Tak nampak pulak tajuk tu kat kertas exam. Tapi takpe, dah usaha kan, tawakal saje.

p/s : tuan pemeriksa kasihanilah saya ye =)


TAUHID FEQAH

Boleh la dikategorikan ‘soalan yang aku bole jawab lagi’. Tak susah, cume mengelirukan + aku yang keliru tengok soalan. Haha


TAFSIR HADIS

As easy as ABC. Haha. Bangge tak aku dapat jawab soalan tafsir dengan jayanye. Tahniah2 fairuz! Semuga MUMTAZ! Amin….


SEJARAH

Cikgu raouf : amacam jawab paper tadi? Best tak?

Student : uuh, best sangat cikgu! Rase nak jawab lagi. Haha (dalam hati saje)

Paper 1 ok lagi kot setakat bulat2 and hitamkan kertas OMR tu. Tapi paper 2, aiyoyo!! Banyak pening juga ini kepala. Banyak punya hal, tada senang juga. Haha :D

Diiringi muzik yang mendamaikan dari dewan sambest tu, memang menambahkan kekesalan dalam hati sebab tak dapat jawab dengan cemerlang, lagi2 pulak lagu ayah ibu. Sangat mantap!! Harap2 titis2 air mata yang jatuh atas kertas tu dapat mencemerlangkan aku. Hoho.


*bitaufik wannajah*

No comments:

Post a Comment