Dec 7, 2010

mesej terindah

ASSALAMUALAIKUM READERS !

Alhamdulillah, pada hari mulia ini 1 Muharam, makcik ku telah selamat melahirkan seorang baby perempuan seberat 2.8 kg. selamat melihat dunia ye wahai adik saudaraku. semuge menjadi anak yang solehah :) nanti kite jumpe ok. makngah and pakngah takde kat rumah ni nak bawak kakak pergi hospital lawat awak.


sempena hari ini juge aku dengan rendah hatinya ingin mengucapkan

SELAMAT MENYAMBUT MAAL HIJRAH buat semua umat Islam seluruh dunia..
semuga kita berubah kepada yang lebih baik, INSYAALLAH~




hmm.. sebenarnye nak story something kat sini. pagi tadi la kan, pas-pas bangun mandi sarapan dan segala aku pun open la laptop abang yang terletak cantik kat atas meja tu. ye, ambik kesempatan jap since abang takde kat rumah kan. then terus buka www.goggle.com dan dalam masa yang singkat terus meng-sign-up-kan diri ke facebook. hm..pagi-pagi da on9. tu la semalam tertidur awal pulak. tengok fb pun takde sape2 yang berkenan kat hati untuk di ajak borak, aku pun terus log off la. kemudian tengok henfon, '2 messages received'. aik? bile pulak henfon ni bunyik. takpe2, bace la dulu. hm..satu daripada kawan dan satu lagi daripada....unknown number. dalam hati aku kata camni "ape lagi budak ni nak. ari tu call, semalam mesej, tak kacau hidup orang tak boleh ker..ergh.." tapi bukak jugak mesej dia tu. honestly, terkejut bila bace mesej tu. rase nak nangis pun ade.


'bisikku pd Tuhan yg SATU... Lindungilah shbatku yg special ini... Dstiap langkahnya, Dstiap hela nafasnya, Dstiap kelip matanya, Dstiap degup jantungnya.. Byk yg ingin kupohon & kuharapkn utk dia tpi jika satu shj yg dmakbulkn olehMU..'.."Lindungi IMAN dHATInya krn dgn IMAN yg ada, temanku pasti SELAMAT d dunia & akhiratnye..amin.. :)

sent by unknown person


sahabat special? terharu rasenya bila ade orang care pasal kite. tapi awak ni sape? tak bagitau nama semua. saya curious tahu. tapi saya nak ucapkan terima kasih banyak-banyak. mungkin saya tak sempat balas mesej awak. tapi saya doakan semuga awak juga dilindungi iman di hati ye. insyaallah~





No comments:

Post a Comment