Dec 19, 2011

aku menulis lagi

assalamualaikum readers


before ape2, big smile please :D


takyah tanya nape aku jadi seorang yang rajin untuk update blog ni sedangkan tadi aku baru post satu entry untuk tatapan korang. baiklah, post kali ni aku dedicate special buat seorang jejaka yang aku rindu. tak payah terkejut sangat lah kan dengan statement aku atas ni. mai kita tengok sapa mamat bertuah yang aku rindui itu.
scrool down please..


3

2

1

.
.

tada !






abang, i know you have a problem right now. keep strong okey. you have us to count on. pray to Allah, He will show you the best way. Insyaallah~











nota kecik : boleh jer ifah mai sydney tolong abang wat kerja tuh. i'm free now! tapi support tambang pergi balik lah ye. :P


2 comments:

  1. ptutnya tajuk entry nie aku membebel lagi..haha

    ReplyDelete
  2. eh2, nanti sama pulak takut ade orang kata kite copy paste dy. :D

    ReplyDelete