Dec 19, 2011

sahabat, hadiah terbaik


assalamualaikum dear readers,

sekarang ni aku dah kembali aktif menulis entry-entry sebagai halwa mata pembaca-pembaca blog ni. jadi aku jamin korang takkan bosan membaca post lame aku berulang-ulang kali. okey dah. ni nak story sikit pasal aktiviti aku lepas jer habis SPM hari tu. tamat jer SPM paper PQS terus pi pulangkan buku kat bilik SPBT. well you know kalau semua orang nak pulang + susun buku kat bilik kecik tu, maka bilik tu menjadi teramatlah mampat seperti sardin. sosak nafas eden kat dalam tuh. maka aku cepat-cepatlah keluar dan berlari bergerak menuju ke DM untuk kali terakhirnye (sob sob T-T) sebab ada jamuan disediakan untuk all form 5 students. ramai la jugak yang balik petang tu sebab tak pi jaulah. petang tu semua dah touching-touching sebab bila lagi nak jumpa kawan then salam salam kiss kiss amek gambar bagai. aku pun turut join sekaki. dan malam tu pukul 12 maka bertolaklah kami kami (47 girls 17 boys <----ini bukan dikriminasi jantina ye + beberapa orang cikgu) ke utara semenanjung malaysia. okey malas nak cerita panjang sebab aku rasa ni pun dah buat korang penat baca. so korang scrool aje lah and hayati moment-moment yang sempat dicapture di sana :)



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







*partnership*




















jazakillah kawan-kawan 
saat-saat susah dan senang kita bersama takkan aku lupakan
semuga ukhuwah fillah ini kekal selamanya
:D


4 comments:

  1. kui3~~nais,,pic ak lps maen 'benda' kt fun fair tu pon adeh,,xD,,haha~~thanks coz jd shbt aku!uhibbukifillah,,,F.U.J.I~(FREINDS UNTILL JANNAH INSYAALLAH)

    ReplyDelete
  2. sronook sgt~utara in memory^__^
    -nurul hidayah-

    ReplyDelete