Dec 18, 2011

berwajah baru !


assalamualaikum readers

hmm..macam dah lama sangat kita tak ketemu ye. last post pun tak engat bila tarikhnye dah. hehe.. anyway, ALHAMDULILLAH. well done to me sebab dah berjaya menghabiskan SIJIL PALING MUDAH selama sebulan di bumi Bestari (okey nama lain SPM tu memang agak menipu sebab SPM bukanlah exam paling mudah yang pernah aku duduki). dan sekarang aku sudah bebas. yeah, FREEDOM




oleh kerana tamat sudah SPM, maka terhentilah riwayat hidup aku sebagai seorang pelajar sekolah. take note  for this okey, i'm no longer school student. namun aku tak bangga untuk menjadi salah seorang yang tidur duduk bersilang kaki sambil ber-facebook di rumah sementara adik-adik aku masih sibuk di supermarket membeli uniform dan beg baru. oh tidak sama sekali ! kerana aku bakal merindui alam persekolahan dan segala-gala tentang sekolah. walaupun dulu selalu mengeluh " nape la buat sekolah sesi pagi ni. buat orang mengantuk sajer =,= " " bila lah aku nak abes skola ni. tapi nanti kene tempuh SPM pulak. adoyai..". biasa lah tu kan time tu jiwa tak matang sangat (macam lah sekarang hang dah matang cik fairuz oi *-*). apa-apa pun, alam persekolahan 11 tahun + 2 tahun alam pertadikaan cukup mengajar aku erti kehidupan, persahabatan dan percintaan kesungguhan untuk mencapai cita-cita.


sejuta penghargaan buat ;
Tadika Islam An-nur Bestari
SRA Kampung Raja Uda
SK Methodist Pel. Klang
KAFA Integrasi Nurul Ain
SK (P) Methodist Klang
SAM Sultan Hisamuddin Sg Bertih
SAM Bestari 


p/s : Schools are great !

1 comment:

  1. gud luck la ek kt tmpt bru..lps nie aku da x leh pnjm bju ko ...haha

    ReplyDelete